Monipuolinen asiakasymmärrys ja ahkeruus b-to-b-myynnin menestystekijät

B2B-myynnin onnistumisessa on keskeistä yhteyden rakentaminen asiakkaisiin ihmisinä ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärrys. Digisovellukset eivät korvaa myyjän omaa tietämystä ja henkilökohtaisia kontakteja, mutta tehokkaimmat osaavat valjastaa ne avukseen. Menestyvät myyjät onnistuvat itsensä johtamisessa ja ovat ahkeria. Lue lisää

Tuhannet ammattilaiset vastasivat sote- ja maakuntauudistuksen kyselyyn

Sosiaali- ja terveysministeriö ja valtionvarainministeriö toteuttivat 23.1.–13.2. sote- ja maakuntauudistuksessa mukana oleville eri alojen ammattilaisille kyselyn osana muutoksen valmistelua ja muutostukea. Verkkoaivoriihenä toteutettuun kyselyyn vastasi kaikkiaan 10 033 henkilöä! Lämmin kiitos kaikille osallistujille! Koossa on nyt mahtava määrä ideoita ja ajatuksia sote- ja maakuntauudistuksen toimeenpanon valmistelun tueksi. Kyselyn antia hyödynnetään jo tällä viikolla alkavalla… Lue lisää
1 2 3 7