Osallistu pohdintaan: Mitkä asiakasviestit saavat Sinuun liikettä?

Asiakas on aina oikeassa. Mutta miten asiakasta todella kuunnellaan?

Ja ennen kaikkea, mitkä asiakasviestit saavat Sinussa ja johtoryhmässäsi liikettä aikaan?

Haluamme haastaa perinteiset palautekyselyt ja asiakastyytyväisyystutkimukset. Haluamme kuulla, mikä Sinulle on tärkeää ja kehittää palvelua yhdessä kanssasi. Tule mukaan pohdintaan, mitkä asiakasviestit saavat organisaation pyörät pyörimään? Entä miten ne saadaan talteen?

Keräsimme kokemuksia maaliskuussa 2015, lue aivoriihen tuloksista blogikirjoituksestamme!

Jos et ole ideointituulella, voit käydä vain arvioimassa muiden osallistujien ajatuksia sivulla 3.

P.S. Lue myös mitä kannattaa ottaa huomioon asiakaskokemuksen mittaamisessa.