Elon asiakaskokemusmittari vie tulokset toimiksi ja näkyviksi kehittämisagendoille

Elo Mittaa on asiakaskokemusmittari, joka on meillä käytössä jatkuvasti. Viemme eri asiakasryhmistä saamiamme tuloksia käytännön toimiksi ja kehittämisen agendoille. Tulosten kautta pääsemme kiinni aitoihin ostopäätöksiin vaikuttaviin kokemuksellisiin asioihin. Joukossa on pieniä välittömästi ja helpommin toteutettavia asioita, sekä isompia kehittämishankkeisiin liittyviä asioita. Aiomme jatkaa aktiivista dialogia asiakkaidemme kanssa ja saavuttaa tavoitteemme parhaasta asiakaskokemuksesta”, toteaa Eija Kaipainen-Perttula, Elon kehitysjohtaja.

Asiakaskokemusmittari raportoi jatkuvasti

Elo Mittaa -asiakaskokemusmittari syntyi yhteistyössä Fountain Parkin kanssa. Ytimessä on kuvataulu, jonka kautta saadaan näkyville kokemuksia Elon palvelusta ja NPS (Net promoter score), joka kertoo kuinka todennäköisesti ja miten asiakas suosittelisi Eloa. Mittaaminen ja tulosten raportoiminen on jatkuvaa.

Lisätietoja: Hanna Ali-Melkkilä

Download PDF