Osallistu pohdintaan: Mitkä asiakasviestit saavat Sinuun liikettä?

Asiakas on aina oikeassa. Mutta miten asiakasta todella kuunnellaan? Ja ennen kaikkea, mitkä asiakasviestit saavat Sinussa ja johtoryhmässäsi liikettä aikaan? Haluamme haastaa perinteiset palautekyselyt ja asiakastyytyväisyystutkimukset. Haluamme kuulla, mikä Sinulle on tärkeää ja kehittää palvelua yhdessä… Lue lisää!

Palkeet kehittää kilpailukykyään osallistavilla menetelmillä

Poliiseja, virkamiehiä ja presidentin kansliaa palveleva palvelukeskus luottaa osallistaviin työskentelymenetelmiin työn laadun kehittämisessä, kertoo Kauppalehti. Palkeissa hyödynnetään idea- ja ryhmätyötyöskentelyyn tarkoitettuja työkaluja, kuten aivoriiheä ja ryhmittelytekniikkaa. ”Asiakas… Lue lisää!

Fountain Park laajensi toimintaansa Saksaan

Fountain Park on alkuvuoden aikana laajentanut toimintaansa Saksan markkinoille. Saksaan on perustettu erillinen yhtiö, Fountain Park Executive Consulting, jonka toiminnasta vastaa Roland Steenblock. Roland Steenblockilla on laaja ja monipuolinen kokemus liike-elämästä. Hän on toiminut lähes 30 vuotta erilaisissa… Lue lisää!

1 6 7 8