Blogi

Hyvä asiakaskokemus lunastetaan joka päivä

Asiakaskokemus mielessä? Hyvä!  Asiakaskokemus on puntarissa joka päivä kaikissa kanavissa kasvokkaisesta kohtaamisesta laskun maksuun, reklamaatioiden hoitoon ja asiakaspalveluun. Minkä kokemuksen asiakas kulloinkin saa, voi olla jotain muuta mitä huolella rakennetussa brändissä on visionäärinen… Lue lisää »

Myyntityö muuttumassa innovaatiotoiminnaksi?

Miksi myyntityö on aliarvostettua?  Myyntityö on työtä, joka ei aina saa ansaitsemaansa kunniaa ja arvostusta. Julkinen keskustelu pyörii säästämispaineiden ja erilaisten vajeiden luetteloimisena. Tuhkaa niskaan, kaikki maailmanloput uhat kissankokoisilla kirjaimilla tajuntaan uutisvirrassa aamusta iltaan… Lue lisää »

Enemmän vai parempaa johtamista?

Johtamista on tarjolla montaa laatua  Mitä oikeasti haluamme, kun valitamme huonoa johtamista, epäonnistunutta viestintää, toimimattomia tuotteita tai palveluita, väsymystä tai vaikkapa ihmissuhteittemme tilaa? Haluamme parempaa johtamista, viestintää, palveluita, ihmissuhteita ja unenlaatua.… Lue lisää »