Hyvä asiakaskokemus lunastetaan joka päivä

Asiakaskokemus on puntarissa joka päivä kaikissa kanavissa kasvokkaisesta kohtaamisesta laskun maksuun, reklamaatioiden hoitoon ja asiakaspalveluun. Minkä kokemuksen asiakas kulloinkin saa, voi olla jotain muuta mitä huolella rakennetussa brändissä on visionäärinen markkinoija tarkoittanut. Markkinointia ja… Lue lisää!

Myyntityö muuttumassa innovaatiotoiminnaksi?

Julkinen keskustelu pyörii säästämispaineiden ja erilaisten vajeiden luetteloimisena. Tuhkaa niskaan, kaikki maailmanloput uhat kissankokoisilla kirjaimilla tajuntaan uutisvirrassa aamusta iltaan – ja voimme olla varmoja, että painumme peloissamme yhä syvemmälle pohjamutiin. Emme sisäänpäin ja pimeään… Lue lisää!

Media tarvitsee joukkojen viisautta

Maikkari ja Nyt.fi ovat sulkeneet juttujensa kommentointimahdollisuuden. Huutamisen kulttuuri ja pienryhmien diktatuuri ovat vieneet keskustelun pois asiallisilta urilta ja suurin osa sisällöstä on pelkkää höttöä ja osa suoranaista valetta. Kommentteja lukiessa tulee mieleen vanha sanonta ”joukossa tyhmyys… Lue lisää!

Uudista strategian tekemisen tavat

Nyt jos koskaan on valintojen aika. Tämän päivän (24.8.) Kauppalehti kertoo, että vienti ei vedä, Kiinan talousongelmat kasvavat ja pörssin alamäki kiihtyy. Vaikeina aikoina näkökenttä helposti lyhentyy ja synkkyys valtaa mielen, vaikka kaukokatse voisi antaa eväät menestykseen. Tulevaisuuteen kurkottava… Lue lisää!

Juhannustaikoja kasvien kielellä

Vanha kansa uskoi, että laittamalla seitsemän luonnosta kerättyä kukkaa tyynyn alle voi juhannusyönä neito nähdä unessa tulevan sulhasensa. Tein juhannustaikoja pilke silmäkulmassa, pohtikoon kukin hyviä oivalluksia kesälomien aikana. Ensimmäinen yrtti pieluksella olkoon ruiskukka, viljapeltojen kasvatti,… Lue lisää!

Enemmän vai parempaa?

Mitä oikeasti haluamme, kun valitamme huonoa johtamista, epäonnistunutta viestintää, toimimattomia tuotteita tai palveluita, väsymystä tai vaikkapa ihmissuhteittemme tilaa? Haluamme parempaa johtamista, viestintää, palveluita, ihmissuhteita ja unenlaatua. Yltäkylläisyyden maailmassa kukaan meistä ei oikeasti… Lue lisää!

Tuleeko sote-uudistus?

Eri sidosryhmien vuorovaikutus ja vuoropuhelun mahdollistaminen ovat keskeistä menestyksekkäälle sote-uudistukselle. Asiakaslähtöisyys on avain onnistumiseen. Vain osallistamalla sidosryhmät saadaan syntymään yhteinen tahto.… Lue lisää!

1 7 8 9